Quick print

 

 

Posiadając ponad 35-letnie doświadczenie w różnych branżach, Jacky Gerard postrzega świat druku cyfrowego z innej perspektywy, stąd jego świeże podejście do kwestii ewolucji modelu biznesowego firmy Quick PRINT. Jego uwagę zwróciła koncepcja nowoczesnego pozycjonowania marki poprzez wartość dodaną, umożliwiająca firmie opracowywanie szerszej oferty usługowej.

Firma Quick PRINT, funkcjonująca w trzech francuskich departamentach (Savoie, Isére i Ain), posiadająca pięć filii, w czerwcu 2014 r. zatrudniła nowego menadżera Jacky’ego Gerarda. Firma zatrudnia około dwudziestu pracowników. Quick PRINT, założony 80 lat temu, działa w sektorze druku cyfrowego oraz wielkiego formatu.

Dotychczas firma Quick PRINT korzystała z urządzeń poprzedniej generacji o niewystarczających zdolnościach technicznych. Tym samym, działalność poligraficzna nie była w stanie w pełni zaspokoić oczekiwań klientów i w jeszcze mniejszym stopniu umożliwiała budowę nowej pozycji rynkowej. Jacky Gerard musiał wdrożyć znaczące modyfikacje polityki inwestycyjnej w sektorze drukowania i uszlachetniania.

Po spotkaniach z różnymi uczestnikami rynku poligraficznego, Jacky Gerard wybrał najnowszą maszynę cyfrową Konica Minolta, urządzenie bizhub PRESS C1100 oraz nowy model JETVARNISH 3DS, opracowany przez MGI dla Konica Minolta.Oprócz korzystania z urządzenia bizhub PRESS C1100 o szeroko uznanej wydajności, firma Quick PRINT była zainteresowana podniesieniem poziomu świadczonych usług poprzez udoskonalenie procesu drukarskiego za pomocą urządzenia JETVARNISH 3DS. Pokazuje to motywację firmy Quick PRINT ukierunkowaną na dodanie wartości do świadczonych klientom usług i stanowi również odpowiedni sposób generowania wzrostu, który Jacky Gerard chce osiągnąć dzięki nowym inwestycjom.

Firma Shimazu Printing, z siedzibą w regionie Niigata, oferuje nie tylko usługi poligraficzne obejmujące produkcję takich druków jak: ulotki, broszury i katalogi, lecz także różne usługi świadczone na zamówienie, do których należą produkty o wysokiej różnorodności, krótkim czasie realizacji oraz niewielkie serie. Dodatkowo proponuje klientom również nowe produkty idące z duchem czasu, takie jak SNS oraz e-booki, katalogi elektroniczne i kampanie promocyjne w sieci. Aby pozyskać nowych klientów i odróżnić się od konkurencji na silnie nasyconym rynku, Shimazu Printing świadczy usługi o wysokiej wartości dodanej, nieznajdujące się w ofercie innych firm, oraz dąży do realizacji innowacji biznesowych, dzięki którym za dziesięć lat będzie można z zaskoczeniem stwierdzić: „a przecież Shimazu Printing była kiedyś zwykłą firmą poligraficzną”.

Poszukując maszyny drukarskiej, która pozwoliłaby firmie Shimazu Printing wyróżnić się na tle konkurencji, dział sprzedaży Konica Minolta zasugerował zastosowanie modelu JETvarnish3D i zaprosił przedstawicieli firmy do salonu sprzedaży w Tokio, w celu zapoznania się z Jetvarnish 3D. Kiedy zobaczyłem ją w czasie pracy, ogromne wrażanie wywarły na mnie jej możliwości: nie tylko w zakresie bezpłytowych procesów lakierowania, dzięki którym możliwe jest idealne wykończenie 3D, lecz również w odniesieniu do procesów tłoczenia na nakładanej folii w połączeniu z opcją iFOI. Od dawna uważam, że „w coraz bardziej zdominowanych przez wysoką technologię czasach, konsumenci pragną pewnego rodzaju intymności w kontaktach z otaczającym ich światem”. Po zapoznaniu się z maszyną naprawdę poczułem, że jej producent może wprowadzić powyższe założenia w życie.

„Dzięki tej wyjątkowej technologii będziemy w stanie oferować naszym klientom media komunikacyjne
obejmujące „trzeci wymiar” – ulepszać ich produkty lub tożsamość wizualną w unikalny i spersonalizowany sposób, w powiązaniu z określonymi celami marketingowymi. Nasze inwestycje dają nam kapitalną przewagę w postaci wyróżniania się na tle konkurencji obecnej na rynku, na którym stopniowo odkrywane są korzyści płynące ze stosowania technologii lakierowania 3D w procesie
drukowania".

  • Wytwarzanie produktów wysoko przetworzonych, które można sprzedawać z atrakcyjnym narzutem
  • Różnorodność oferty ułatwia docieranie do konkretnych grup klientów i wchodzenie na nowe rynki
  • Oferowanie klientom usług o rzeczywistej wartości dodanej
  • Idealne rozszerzenie cyfrowych i analogowych systemów poligraficznych
quick print

„Dzięki tej wyjątkowej technologii będziemy w stanie oferować naszym klientom media komunikacyjne, obejmujące „trzeci wymiar”

  • Konica Polska
  • Jet Varnish 3D
  • 3DS